fredag den 21. august 2015

Pusletaske

Har været mit seneste projekt, og jeg er blevet rigtig glad for resultatet :-) 
Jeg har brugt noget tid på at gennemtænke hvilke detaljer der kunne være gode, og synes den er blevet så fin. 


Jeg har ladet mig inspirerer af http://idaising.com

og så har jeg brugt en rigtig fin syvejledning fra Laralil 

http://www.laralil.dk/2011/10/pusletaske-diy.html?showComment=1318404194247&m=1#c6160689150838914358

Jeg har syet tasken i bævernylon og blødt bomuldsstof i grå og rosa farver fra Stof og Stil.
Her har jeg også købt pladevat, nylonstropper til håndtag og lukningen med træknap. 




Jeg har sat kantbånd rundt langs hele kanten, og rundede hjørnerne... 


På liggepladsen har jeg sat et stykke vådligger frotte' fast med trykknapper, så det kan tages af og vaskes, og på den måde undgå "uheld" på selve tasken.. 



Der er lavet 3 store lommer til bleer, tøj, m.m. Og 2 små lommer til småting, hvor jeg også har tilføjet trykknap for at holde lidt på sagerne 


På forsiden har jeg imellem stropperne sat en lille lomme, til pung, tlf. m.m. Så hænderne er fri :-) 


Glæder mig til at få den i brug, og håber den fungere som ønsket... 

Jeg har termin i morgen lørdag, så er meget spændt på hvornår lillesøster melder sig :-) 











Ingen kommentarer:

Send en kommentar