mandag den 7. juli 2014

Bruger du Blogpress?

Det gør jeg, stort set hver gang jeg laver indlæg til min blog....

Det er nemt, og hurtigt.

Hvis jeg skal blogge bliver det for omfattende med billeder med kamera, derefter redigering og så ind på bloggen..... Ingen tvivl om billederne bliver meget bedre, og hatten af til alle jer der gør det :-)

Jeg har dog et problem med mine billeder... De er ligesom lidt for små, og kan ikke rigtig se hvordan jeg kan ændre størrelsen på dem, når jeg tager dem med IPhone.

En der ved lidt om det, som kan vejlede lidt?

Nu vi er ved det tekniske, hvordan laver man et smart logo/navnetekst til sin blog, med lidt fikse detaljer? Er ikke kendt i Photoshop ;-/

Håber i kan hjælpe

Kh Nanna

1 kommentar:

  1. Hej Nanna.

    Jeg kender ikke blogpress. Jeg laver indlæggene på min computer. Jeg har en sjælden gang brugt blogger til at lave indlæg fra tlf.

    Logo, navnetekst. Er det oppe foroven hvor du har stående stjernepus eller er det som underskrift på indlæggene?

    SvarSlet