torsdag den 6. februar 2014

Oscar' værelse

fik vi lavet så fint og hyggeligt i juleferien. Ny er det vidst på tide i ser nogle billeder :-) har ventet med længsel på en solskinsdag, så jeg kunne få taget nogle billeder... Endelig lykkes det











Ikea-køkkenet fik Oscar i julegave. Jeg har givet det lidt maling og et par wallstickers.


Væggene har fået turkis farve, og fine wallstickers


Gyngehesten har JR' bedstefar snedkereret. Min mor har malet den så fint.


Papirskugler fra søstrene Grene


Traktor...et af Oscar' første ord... Man er vel en dreng...!


Der bliver brugt meget tid på værelset nu... Med hygge og leg... Og Oscar bruger det også selv. Det ligger lige op til vores køkken, og det fungere altså godt, når man har sådan en lille størrelse. Så kan han stadig holde lidt øje med os...

Ha' en dejlig aften :-)

2 kommentarer:

  1. Åh hvor ser det hyggeligt ud. Flot grundfarve den turkisblå. Simpelthen dejligt. Det er skøn at han bruger værelset så godt.
    Kram

    SvarSlet
  2. Hey du
    Jeg fik et nyt fif til den skønne Emami-kjole og den er meget mere tegnet og fortalt. Jeg er mere klar nu.... Ja, tror jeg vil købe stof imorgen sørme da;-)

    Se mere her:

    http://vingeraftyl.blogspot.dk/2011/12/kom-sa-igang-det-er-meget-let-jeg.html

    God søndag aften. Kh

    SvarSlet