søndag den 6. oktober 2013

Fed ferie og en knækket kode...

Altså hæklekoden :-) vi har netop nydt en uges ferie på Mallorca, og hvor var det bare super skønt... Rejste med Star Tour, og boede på et mega godt familie hotel Viva blue i Alcudia. (Dette er ikke sponsoreret, men gid der var :-) :-) gad dæleme da godt og være sådan en familie der lige tester hoteller af hvor solen skinner :-)) men kan varmt anbefales med børn. Oscar badede dagen lang


Lidt af en vandhund vi der har fået :-) men så kunne vi jo bare nyde solen.
Om aftenen hyggede vi i lejligheden, så Oscar kunne sove. Jeg havde i farten hapset en nøgle garn og en hæklenål med for nu skulle jeg lærer det hækling og tiden var der jo om aftenen. Jeg har set det fineste tæppe hos lutteridyl, og har forsøgt et par gange at lave firkanterne men uden held... Så blev hun stædig og tror lige pludselig det lykked mig at knække koden ud fra en meget detaljeret diy på lutteridyl og ved hjælp af drops hæklevideoer.


Lidt dårligt billede men andet forsøg ser da allerede helt ok ud, hvis jeg selv skal sige det :-) så nu skal der hækles... Jubiiie :-)

4 kommentarer:

  1. Hurraaaaaa :0)

    Ser ud til at have været en dejlig ferie ;0)

    SvarSlet
  2. Tillykkkkkkeeee.. Det er en sød lille vand hund i har ; )

    SvarSlet
    Svar
    1. Taaaak :-) ja er han ikke skøn ;-) kh Nanna

      Slet