mandag den 14. maj 2012

Skøn hjemmestrik

Er vild med strik, meget gerne hjemmestrik og da specielt til børn!
Har forsøgt adskellige gange at give mig i kast med strikkeriet. Jeg er da også kommet igang, bare aldrig blevet færdig!!
En strikkeopskrift er rimelig meget vollapyk for mig, har søgt lidt SOS på nettet men nej, er og bliver nok bare en symaskinepige :-)
Har dog godt nok investeret i en hæklenål, så det må være det nye projekt - hvor jeg så end skal starte!!?

Men heldigvis er jeg udstyrret med en mor og svigermor + et par strikkedamer der meget gerne vil strikke til mig eller rettere sagt til bettemanden, hvilket jeg sætter stor pris på. De har allerede været mægtig produktive, her et lille udsnit af de fine trøjer og buks :-)








Forsættelse følger, ja de har været produktive :-)

Kh  Nanna


2 kommentarer:

  1. Åh de blå smækbukser er virkelig skønne! Min Oskar har haft et par næsten magen til:-)

    SvarSlet
  2. Hvor fedt med hjemmestrik. Det er det bedste. Jeg må også fremhæve de fantastiske smækbukser - de er simpelthen så søde :)
    Glæd dig til hæklenålen - det bliver man altså bidt af ;)

    SvarSlet