fredag den 26. juni 2015

Sengetøj til junior(dynen)

Efter mit sengetøjsprojekt til lillesøster, ville storebror også mægtig gerne ha' et sæt syet til ham ❤️ 

Jeg havde noget stof liggende som han synes var så fint, med ugler på.... (Og som jeg tænkte, vist kan gå til både pige og dreng ;-)) 


Pudebetrækket har fået lidt Tittebånd rundt i kanten 


Og dynebetrækket har tittebånd på forsiden hvor de 2 stykker stof mødes, havde ikke helt nok uglestof, men det giver nu også en meget fin effekt synes jeg...


Og bagsiden blev ren ugle...


O synes det var så hyggeligt at sy at han tilbragte hele 5 kvarter i selskab med mig på syværelset mens vi syede pudebetrækket.... 
Der blev så også pillet ved tusind andre ting ;-) 

Jeg droppede lynlås, og brugte istedet trykknapper til lukning. 

Og glad blev storebror ❤️





1 kommentar:

  1. Hvor er det fint. Og det kan da sagtens bruges til både dreng og pige :) Kh Pia

    SvarSlet